Voorbereidingen 2 - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Robert en Jolanda Nauta - WaarBenJij.nu Voorbereidingen 2 - Reisverslag uit Bovenkarspel, Nederland van Robert en Jolanda Nauta - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen 2

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Robert en Jolanda

16 Augustus 2014 | Nederland, Bovenkarspel

Tja, een blog bijhouden... Ga ik dat doen of niet? Is er draagvlak onder mijn lezers? Heb ik er tijd voor en zin in? Ik ben er nog niet over uit, ik laat het er maar van afhangen als we eenmaal ter plekke zijn, denk ik.

In ieder geval hebben we onwijs veel zin in de reis! De voorbereidingen zijn getroffen, voor zover nodig, en verder laten we alle indrukken maar op ons afkomen. We hebben van veel mensen leuke en nuttige tips, trucs en gadgets gekregen waarvoor veel dank, we gaan ze zeker gebruiken.

Voor nu, niks nieuws meer te melden uit Bovenkarspel, het eventuele volgende bericht zal uit de USA komen.

  • 16 Augustus 2014 - 20:12

    Buuv:

    Het begin is er.
    Altijd leuk om wat te horen als jullie daar zijn.
    Heel veel plezier

  • 19 Augustus 2014 - 09:18

    Elly De Nijs-van Der Louw:

    Ik wens jullie een onvergetelijke reis daar aan de overkant van de plas!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robert en Jolanda

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 1830

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 01 Oktober 2014

Amerika 09-2014

Landen bezocht: