2e poging - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Robert en Jolanda Nauta - WaarBenJij.nu 2e poging - Reisverslag uit Midtown New York, Verenigde Staten van Robert en Jolanda Nauta - WaarBenJij.nu

2e poging

Blijf op de hoogte en volg Robert en Jolanda

04 September 2014 | Verenigde Staten, Midtown New York

Na een voorspoedige reis aangekomen in New York. .. Wat een stad: het zuigt je op, neemt je mee, overweldigt!
inmiddels is het door problemen met de app op de tablet en slechte wifi in het hotel al dag 3, maar we komen tijd te kort, da's heel duidelijk. Ik probeer later nog een uitgebreider verhaal, maar nu moeten we voort, voort, voort. ..

• 04 September 2014 - 22:18

Christine De Nijs:

Hoi luitjes,

Ons reisblog ging om de zelfde redenen de mist in. We kwamen niet verder dan een dagelijkse foto op Facebook. Ach, dan organiseer je toch bij thuiskomt een dia-avondje? (hihi). Komen we gezellig langs. Nu vooral genieten. Heel veel plezier samen. Groetjes van ons allemaal!!
    Christine

• 05 September 2014 - 05:19

Ro En Jo Zelf:

Oh, verrassend dat er toch iets is geplaatst.... maar geen doen met die waardeloze App, dus ik stop er inderdaad mee. Nu maak ik even gebruik van een comp. in hotel, vandaar dat ik de reacties tegenkwam.

Ik zal inderdaad af en toe proberen op FB te posten, maar zelfs dat lukte niet vanuit het hotel... Over het hotel later meer.... (of misschien beter van niet... hihihi).

• 07 September 2014 - 15:10

Renske:

Ach joh, jo laat toch zitten dan en geniet van de reis ! Zie leuke foto's op FB voorbij komen.
    Veel plezier nog!